7 knižních let + SOUTĚŽ

pondělí 30. dubna 2018

A jsem tu zase. Pálení čarodějnic a já tu sumíruji děkovný článek, že to se mnou někdo tak dlouho vydržel a pořád moje články čte. 7 let. Wow. Nečekala bych, že já, děcko, které každou hračku do týdne odvrhlo a šlo si hledat další, vydrží dělat něco takhle dlouho. Jsem naměkko a dojatá a pomalu si začínám říkat, jestli každoroční humbuk kolem stárnutí mě, i blogu, není tak trochu přežitek. Já vím, pořád jsou zde soutěže, ale víte co, už mi pomalu přijde, že tento typ článku píši častěji, než ty, které bych psát opravdu měla (což je pravda nejhrubšího zrna, po těch několika měsících, co jsem byla prakticky mrtvá).

Co dalšího bych vám tak řekla? Statistiky? Ne, to nikoho nezajímá. Asi se fakt přesuneme k soutěži s tím, že vy víte, jak moc vás mám všechny ráda (i vás, co jste tu poprvé kvůli soutěži) a jak moc si přeji, abyste měli rádi i vy mě (nadsázka, já jsem ok i s tím, že mě někdo drbe, jste to prostě vy a já jsem prostě já, je jen na vás, jestli mě máte až někde u bot, nebo ode mě občas rádi slyšíte).

Btw. Může mi někdo vysvětlit, proč narozeninové články vydávám v rozpětí dvou dnů? To si jako jeden rok vzpomenu, že blog jsem založila o den dřív, než byl zveřejněn první článek a další rok zase ne? -_-‚

Soutěžit můžete i na Facebooku a Instagramu – výhra je pokaždé jiná, podmínky jak se zúčastnit soutěže, najdete na dané sociální síti (obrázky níže vás poklepáním přenesou k soutěži, kterou potřebujete)


O co soutěžíte:

  • Kniha Muž z vysokého zámku
  • Blu-ray film Zaslaná pošta
  • Náramek „The Great Library“
  • Nálepky a visačka od Martinusu
  • Záložky a další  propagační materiály

Níže dostanete možnost sesbírat body do soutěže mimo jiné za nepovinné vyplnění dotazníku, který bohužel není možné vyplnit anonymně (ne kvůli buzeraci, ale abych si vás mohla odškrtnout, že máte splněno), ani zkráceně.

Pokud mi chcete něco sdělit nesoutěžně, můžete mi vyplnit narozeninovou připomínku, která se k soutěžním bodům nepočítá.

 

Podmínky blogové soutěže:

(30.4. – 21. 5. 2018)

  • Soutěžit můžete ve všech třech právě probíhajících soutěžích
  • Účastnit se můžete pouze s českou doručovací adresou
  • Jako výherce mi musíte do 48 hodin odpovědět, jinak losuji dál

a Rafflecopter giveaway

Okomentovat